www.eprace.edu.pl » strategia-marketingowa-wawel » Podsumowanie i wnioski końcowe

Podsumowanie i wnioski końcowe

Na podstawie materiałów i informacji dotyczących analizy strategii marketingowej firmy „Wawel” S.A można wysunąć następujące wnioski:

komentarze

Tak bardzo dobrze przygotowane

skomentowano: 2011-01-19 15:46:38 przez: gall

Dziekuję bardzo mi pomogło

skomentowano: 2012-12-09 16:16:05 przez: AGA

bardzo obszerny i dobry materiał. Dzięki

skomentowano: 2013-02-08 20:22:48 przez: kasia

Można się dowiedzieć kiedy ta praca została dodana? jest bardzo przydatna i wyczerpująca lecz potrzebowałabym jeszcze dane kiedy powstała ta analiza. Z góry dziękuję.

skomentowano: 2013-02-22 15:21:47 przez: nela

skomentowano: 2014-01-15 10:17:42 przez: rena

skomentowano: 2015-05-21 00:10:54 przez: Ula

skomentowano: 2015-05-27 11:58:41 przez: Monika

Copyright © 2008-2010 EPrace oraz autorzy prac.